Domácí úkoly 2. ročník
1. Zkuste se zamyslet nad tím, co mohl obsahovat nápoj bakchantek. Napište mi, z čeho se mohl skládat, nebo si vymyslete vlastní recept a u každé složky napište, proč by v nápoji mohla být právě ona.
2. Napište mi vlastnosti řeckého ohně a alespoň tři příklady, jak byste ho využili v praxi.
3. Nakreslete, jak si představujete kámen mudrců.
4. V minulosti se množství alchymistů pokoušelo vytvořit tzv. elixíry, co byly nápoje na nejrůznější neduhy, ale také pro moudrost, krásu, atd. Vymyslete si svůj vlastní elixír, napište recept a u každé složky vysvětlete, proč byste ji použili.
5. Popište mi nebo nakreslete, jak vypadala alchymistická laboratoř.
6. Vyberte si jednoho ze zakladatelů Bradavic a napište mi jeho životopis.
7. Jaké předměty se v Bradavicích učily v průběhu staletí, jak se obměňovaly, ubývaly a přibývaly? Mapujte vývoj výuky na škole čar a kouzel.
8. Napište mi, jak vznikla Komnata nejvyšší potřeby.
9. Vyberte si jednoho z význačných bradavických studnetů a napište mi jeho životopis.
10. Každý z vás chodí do nějaké koleje. Napište mi vlastnosti, které jsou pro studenty vaší koleje nejdůležitější a proč si myslíte, že jsou to právě ony. (Můžete vycházet z životopisů bradavických zakladatelů)
Během školního roku si každý vyberte 3 úkoly a pošlete mi je na e-mail: C.ind.ere.lla@seznam.cz. Nezáleží na tom, kdy je pošlete, ani které si vyberete, ale musím je mít před uzavřením klasifikace.